Lämpöpumppumies: Videolla vaikuttajaksi -verkkokurssi

246,95 

Lämpöpumppumies: Videolla vaikuttajaksi -verkkokurssi

Kurssi sisältää yli 125 minuuttia videoluentotaltioita ja paljon konreettisia vinkkejä videotuotannon kehittämiseen

Kuvaus

Somessa Lämpöpumppumiehenä paremmin tunnettu LämpöYkkösen markkinointijohtaja Matti Perkkiö on paketoinut videoammattilaisena toimivan Henri Huhtalan kanssa vuosien kokemuksensa Videolla vaikuttajaksi -videokurssille. Siinä missä Matilla on paljon annettavaa henkilöbrändäyksestä, Henri tuntee kamerat, kuvaukset ja editontiohjelmat. Kurssi soveltuu niin asiantuntijoille, yrittäjille, johtajille kuin myyjillle ja markkinoijillekin, oikeastaan kaikille, jotka haluavat oppia tekemään vaikuttavia videoita.

 

Kurssilla tarvitaan joko älypuhelin tai videokamera

 

“Olen huomannut, että tunnen tietyn alan osaajia somen kautta, vaikken ole heitä koskaan tavannutkaan. Tunnen ja luotan heihin asiantuntijoina. Tämä ei ole harvinaista: kun ihmiset etsivät uutta tietoa, tietyn alan asiantuntijaa tai osaamista he luottavat yhä useammin tunnettuihin henkilöihin tai lähipiirin heille suosittelemiin osaajiin. Ihmiset luottavat ihmisiin – ei yrityksiin tai mediaan.”

 

Videolla vaikuttajaksi -verkkokurssilla kuulet käytännönläheisiä vinkkejä ammattimaisten videoiden tekoon

  • Vinkit videontuotannon nopeaan aloittamiseen: mitä virheitä kannattaa välttää ja millaisia apuvälineitä kannattaa hankkia?
  • Video voi auttaa sinua erottumaan yrityksenä tai henkilönä, mutta miten saat videoillesi näkyvyyttä?

 

Kuka ihmeen Matti Perkkiö?

 

Johanna on tutustunut Matti Perkkiöön keväällä 2014 järjestäessään Somen avaimet: YouTube-koulutusta, jossa muina kouluttajina toimivat Kaitsu Rinkinen, Eetu Pesonen ja Toni Nummela. Koulutuksen jälkeen YouTube ei jättänyt Mattia rauhaan ja hän alkoi konseptoida LämpöTubea ja kehittää omaa henkilöbrändiään. Pitkäjänteinen työ palkittiin toukokuussa 2020, kun LämpöYkkönen valittiin Suomen parhaaksi myyntiorganisaatioksi.

”Sekä johto että myyjät tuovat omat kasvonsa sekä persoonansa esille viestinnässä, mikä korostaa kaupankäynnin luonnetta ihmiseltä ihmiselle -toimintana”, perusteli voittoa kilpailun päätuomari, Haaga-Helian digitalouden yksikön tutkimus- ja kehittämishankkeita johtava Timo Kaski.

(Lähde: Markkinointi & Mainonta -lehti 13.5.2020)

 

Videolla vaikuttajaksi -kurssilla:

  • Varmistat, ettet tuhlaa aikaasi virheisiin, vaan tiedät mihin kannattaa keskittyä
  • Kurssiin kuuluu myös videovaikuttajien haastatteluja ja vinkkejä: mitä sinulle voivat opettaa Markus Koistinen, näyttelijä ja käsikirjoittaja Liisa Evastina, Hydraulic Press Channel -kanavan perustajat Anni ja Lauri Vuohensilta?

 

Kurssin hintaa sisältyy yli kaksi tuntia videoluentotaltioita, jotka on jaettu 7 osaan. Jokainen osio on jaettu usesiin pienempiin osiin, eli löydät helposti etsimäsi kohdan ja voit edetä kurssilla omaan tahtiisi, joskus vaikka vain 5 minuuttia kerrallaan

 

Kurssi sisältää seitsemän osiota:
  • Video on ylivoimainen formaatti: teknologiset muutokset, monikanavaisuus, videoiden monipuoliset mahdollisuudet, esimerkiksi sitouttamisessa, autenttisuudessa ja tunteiden välittämisessä
  • Koukuttavan videosisällön perusteet: kohderyhmä, vinkit vaikuttavaan esiintymiseen ja käsikirjoittamiseen
  • Eroon kamerakammosta: 11 vinkkiä
  • Kaikki irti videosta: suunnittelu, eri somekanavat ja miten niissä saadaan näkyvyyttä
  • Tekniikka ja kuvauskaluston valinta: pärjääkö älypuhelimella, ääni, valaistus, kuvauskalusto, videokamera, videon editointi Adobe Premiere Pro -ohjelmalla
  • Videokuvauksen tehokeinot: liikettä vai staattista kuvaa, kamera-ajot, rytmitys ja tauot, aloitus ja kehystys
  • Videolla vaikuttamisen perusteet: vaikuttava puhuminen, CTA, autenttista vai mainosta, tunnistettavuus, odotusarvon nostaminen ja supervaikuttaminen